سفارش تبلیغ
صبا ویژن
» Today hit:5 » Yesterday hit:3 » All hit:18655
  • » About Us
    مدیر وبلاگ : محمد[13]
    نویسندگان وبلاگ :
    علی[0]

    » My logo


    » Notes Subjects » My Archives
    84
    » Yahoo
    »» فریدون ناصری هنرمندی پاکدامن و با اخلاق بود »» date:84/12/22 «» 12:40 ع
    فریدون ناصری برخلاف ظاهرش که فردی تند خو و سخت گیر بود ،هنرمندی بسیار عاطفی ،درستکار،بااخلاق و پاکدامن بود و در بدترین شرایط به عنوان مدیرعامل خانه موسیقی در جهت خدمت به هنرمندان با جان و دل کار کرد.

    داود گنجه ای ،ردیف دان موسیقی ایرانی با بیان این مطلب به خبرنگار موسیقی مهر گفت : بسیار متاسفم که جامعه موسیقی ایران یکی از پاک ترین و شریف ترین  موسیقیدان خودش را از دست داد.

    قایم مقام خانه موسیقی که سال ها در کنار فریدون ناصری فعالیت داشته است در مورد احساس مسوؤلیت ناصری افزود: در شرایطی که چند مدیر عامل خانه به علت های مختلف و کمبود امکانات و مسایل مختلف استعفا داده بودند، فریدون ناصری علی رغم کهولت سن و مشغله اش این مسوؤلیت را پذیرفت و در حد توان و با عشق ،صداقت و اخلاص انجام وظیفه کرد و برای من باعث افتخار بود که در کنارش بودم و از نزدیک با او همکاری داشتم.

    ناصری این بار سنگین را در آن شرایط نامطلوب بردوش کشید و با همه سو نگری و نگه داشتن احترام هنرمندان تا آنجا که مقدور بود در جهت منافع عمومی این قشر زحمتکش تلاش کرد و این اواخر به علت بیماری و ضعف و پیری مسوؤلیت اش را به آقای روشن روان سپرد.

    گنجه ای با اشاره به کنسرت اخیر ارکستر سمفونیک به رهبری علی رهبری ، گفت : رهبر ارکستر سمفونیک دوهفته قبل از مرگ اش با ارکستر و مردم خداحافظی کرد.ناصری در دوشب پیاپی به همراه رهبری به روی صحنه آمد وبا حالتی نزار از فعالیت خود در دوازده سال گذشته به عنوان رهبر ارکستر سمفونیک صحبت کرد ودر پایان با آرزوی موفقیت روز افزون برای تک تک اعضای ارکستر با همه خداحافظی کرد و به فاصله چند روز در بیمارستان بستری شد و به حالت اغما فرو رفت.

    گنجه ای در پایان با اظهار تاسف مجدد افزود : هنرمندان باید قدر یکدیگر را بیشتر بدانند و این نکته را مد نظرداشته باشند که هیچ چیز به غیر از اخلاق نیکو،صداقت و خضوع برای یک هنرمند ارزش ندارد و من با تمام وجود این خصایل را در وجود فریدون ناصری احساس می کردم چرا که او همواره در برخوردهایش با دیگران حسن نیت داشت و از هیچ کس کینه ای به دل نمی گرفت؛خداوند رحمتش کند.



    محمد
    »» comments ()

    »» Posts Title  
    باربد مروزی کیست؟
    Parviz Meshkatian
    کتاب جامع آموزش نی تدوین می شود
    گروه دستان پس از مدتها درایران کنسرت برگزار می کند
    [عناوین آرشیوشده]