سفارش تبلیغ
صبا ویژن
» Today hit:1 » Yesterday hit:1 » All hit:18626
  • » About Us
    مدیر وبلاگ : محمد[13]
    نویسندگان وبلاگ :
    علی[0]

    » My logo


    » Notes Subjects » My Archives
    84
    » Yahoo
    »» کتاب جامع آموزش نی تدوین می شود »» date:85/1/23 «» 11:14 ص
    مسعود جاهد، نوازنده نی مشغول تدوین کتاب جامع آموزش نی در پنج جلد است.مسعود جاهد آهنگساز و نوازنده نی ضن تایید این مطلب به خبرنگار مهر گفت : این کتاب که هم اکنون در حال تدوین آن هستم در پنج جلد به چاپ خواهد رسید. جلد نخست آن به آشنایی با مبانی اولیه شیوه نی نوازی اختصاص دارد که طی آن هنرجو با چگونگی صدا سازی، انگشت گذاری، علایم مربوط به موسیقی و شیوه نی نوازی و همچنین اتودهای مختلف در این زمینه آشنا می شود.
    وی درباره جلدهای بعدی این کتاب، افزود : درچهار جلد بعدی این اثر تلاش کرده ام درخلال آموزش ردیف دستگاهی، رنگ ها، پیشدرآمدها، قطعات ضربی متناسب دستگاه ها را بگنجانم که هنرجو از یکنواختی و دشواری ردیف دلزده نشود.
    جاهد درخصوص چگونگی تدوین ردیف نی نوازی، اظهار داشت : در این کتاب ردیف های مختلف سازی و آوازی را مورد مقابله قرار داده ام و سعی کرده ام که هنرجو را با تکنیک های مختلف نی نوازی آشنا کنم تا بتواند پس از تسلط بر ردیف، بداهه نوازی را آغاز کند. به همین خاطر گوشه های مهم و قابل توجه ردیف های مختلف سازی و آوازی را انتخاب کرده ام و در کنار سایر قطعات ریتمیک گذاشته ام.مسعود جاهد درباره آلبوم جدیدش گفت : چندین آهنگ جدید را ضبط کرده ام که در انتظار دریافت مجوز از سوی ارشاد است.


    محمد
    »» comments ()

    »» Posts Title  
    باربد مروزی کیست؟
    Parviz Meshkatian
    کتاب جامع آموزش نی تدوین می شود
    گروه دستان پس از مدتها درایران کنسرت برگزار می کند
    [عناوین آرشیوشده]